פאנל הקמפיינרים: "התנודות הגדולות שמכריעות בחירות קורות בשלושת הימים האחרונים"

אסתי פלד No Comments on פאנל הקמפיינרים: "התנודות הגדולות שמכריעות בחירות קורות בשלושת הימים האחרונים"

יועצי התקשורת והאסטרטגים איתן זליגר, יוסי רונבוים ואיציק סודרי בפאנל הקמפיינרים ב"מהדורה המרכזית" סוקרים את תשדירי הבחירות והקמפיינים שמספקים בינתיים הצלחה למפלגות ומי לא הצליח? ומה קורה בימים האחרונים לקראת הבחירות

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פאנל הקמפיינרים איציק סודרי, איתן זליגר, ויוסי רוזנבוים הערב (שלישי) ב"מהדורה המרכזית" ניתחו את המסרים של הקמפיינים שמובילות המפלגות על רקע התחושה כי השטח רק עכשיו החל להתעורר, עם פריצת הקמפיין המאסיבי של ראש הממשלה בכל הארץ ותחילת תשדירי הבחירות.

איציק סודרי מחמיא ליש עתיד ולש"ס על הקמפיינים ואומר כי "קמפיין השקט של לפיד בינתיים מצליח. אבל הקמפיין של ש"ס, הוא הכי מרגש. קמפיין עם מסרים יהודים".

איתן זליגר דווקא תוקך את תשדירי הבחירות לדבריו, "תשדירי הבחירות שהתחילו היום בתקשורת מיותרים. לפיד ינסה לקחת קולות מסער, ובזהירות מהעבודה וכחול לבן, כדי שיעברו את החסימה. נתניהו לא יגיד בקול, אבל יקרא להצבעה למפלגה הגדולה".

זליגר מציין כי "בציונות הדתית, סמוטריץ' מנסה לחקות את ש"ס, שהוא היחיד שיציל את נתניהו. פעם שעברה זה הלך לו, מול בנט שצנח מ-15 מנדטים בסקרים אל מתחת אחוז החסימה. והפעם, גם בנט מגמגם".

יוסי רוזנבוים מסביר כי "הקמפיינים עוזרים לגבש החלטה. יש מצביעים שהם מאוד מגובשים כמו מצביעי ש"ס, אבל הקמפיין שלהם הוא בא להדליק את הניצוץ ולהביא את המצביעים העייפים לקלפיות".



0 תגובות